ANA (Yatay) MENÜ

Kitap Sözlüğü > Koşmasaydım Yazamazdım


Koşmasaydım Yazamazdım

Koşmasaydım Yazamazdım

★★★☆☆
Yazar     : Haruki Murakami
Yayınevi : Doğan Kitap
Türkçesi : Hüseyin Can Erkin




Epizot : Roman vb. eserde ana olaya bağlı ikinci derece olay
Hipotez : Varsayım
Konfirme : Kesinleştirmek, onaylamak
Kotarmak : Bir işi tamamlamak
Mantra : Motivasyon amacıyla tekrarlanan olumlu sözcük ya da cümle
Melankoli : Hüzün
Metafor : Benzetme, kıyaslamaya yarayan mecazlar
Nezih : Temiz, temiz ahlaklı
Pretzel : Tuzlu, simide benzeyen formu olan bir çeşit hamur işi
Sake : Pirinç ve tahıldan yapılmış %20 alkol içeren ulusal Japon içkisi
Sari : Hint kadınlarına özgü giysi
Sonat : Sadece müzik aleti ile seslendirilmek için bestelenmiş müzik yapıtı
Stereotip : ~Standart, basma kalıp
Tashih : Düzeltme
Tıknaz : Şişmanca ve kısa
Tını : Çıkan sesin diğer seslerden farklı özelliği